DYNAMIS, ZENI, NYZUL ISLE, ASSAULT, EVENTS
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 a pic everyone can enjoy >.>

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Stridder

avatar

Posts : 163
Join date : 2008-12-23
Age : 30

PostSubject: a pic everyone can enjoy >.>   Thu Aug 13, 2009 4:19 pm

hmmm gooo team unbornheroz o.0....

Dynamis windy finally realizes our greatness!!??

yagudo chearleaders doin a pyramid o.0 kinda creepy <.<
Back to top Go down
View user profile
Laisha

avatar

Posts : 39
Join date : 2009-04-18

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Thu Aug 13, 2009 4:23 pm

Lol, they were probably just taking pride in the fact that you couldn't evade them.
Back to top Go down
View user profile
Stridder

avatar

Posts : 163
Join date : 2008-12-23
Age : 30

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Fri Aug 14, 2009 1:35 am

Laisha wrote:
Lol, they were probably just taking pride in the fact that you couldn't evade them.


your just mad because u couldnt hit me or do a formation like those yags !! :p
Back to top Go down
View user profile
quetzal

avatar

Posts : 193
Join date : 2008-12-17

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Fri Aug 14, 2009 3:34 am

Give me a D
Give me an E
Give me an A
Give me a T
Give me a(n) H.... what does it spell?
P A W N E D ! ! !
* yagudos lift their feather skirts up *
Back to top Go down
View user profile
Stridder

avatar

Posts : 163
Join date : 2008-12-23
Age : 30

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Fri Aug 14, 2009 2:37 pm

quetzal wrote:
Give me a D
Give me an E
Give me an A
Give me a T
Give me a(n) H.... what does it spell?
P A W N E D ! ! !
* yagudos lift their feather skirts up *

Twisted Evil lmfao Q that is so wrong xD
Back to top Go down
View user profile
Laisha

avatar

Posts : 39
Join date : 2009-04-18

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Fri Aug 14, 2009 4:12 pm

Weird fetish you have there Q...
Back to top Go down
View user profile
quetzal

avatar

Posts : 193
Join date : 2008-12-17

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Fri Aug 14, 2009 11:27 pm

as far as I know... Yagudos cant spell as we do
Back to top Go down
View user profile
Debo

avatar

Posts : 17
Join date : 2009-02-12
Age : 38
Location : Connecticut, US

PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   Sat Aug 15, 2009 9:52 am

Well at least u didnt die face down ass up, as i always do... lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: a pic everyone can enjoy >.>   

Back to top Go down
 
a pic everyone can enjoy >.>
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» japan Golf show....enjoy!
» KenZen - Running Alone Ain't So Lonely
» Just sit down and enjoy. You've never seen nature so close!
» Happy Birthday Stevo.
» Why do YOU like boxing??

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
STARS OF DESTINY - EVENTS - UNBORNHEROZ :: Welcome to Stars of Destiny Forums :: Idea Box-
Jump to: